4

jdu makat na zahradu

 teda spíš zahrádku,
Kdybych čekala na manžela tak to nebude nikdy.
Na jeho obranu musím říct , že je v práci.
A když není v práci je hnusně.
Takže ryč holt vezmu do ruky já a pokusím se dlažbu překopat sama.

Tak sem zjistila že nejsem zrovna nejlepší pokladač dlažby , ale co chybama se človek učí a tuží.
Takže znova a poněkolikátý  . . . . " JDU NA TO "

p.s.Pat a Mat jsou oproti mě břídilové :o)







na fasádu nekoukat ,v budoucnu snad budou penízky i na ní.

4 komentářů:

Amelie

Ty jsi akční!! Nechápu. Já kolikrát nemám čas se ani učesat, natož běhat s rýčem.

Linda Martinovská

doma sem Pan Někdo....někdo musí umyt nadobí,někdo musí vysát,někdo musí holt vzít rýč ,aby se to tu pohlo :o)
s tou akčností nic moc ....neučesaná,neupravená,vytahaný tepláky na koleni díra,ale co hlavně že funguju.Jelikož jsou doma holky ,než zase odjedou na prázdniny,tak mám fakt i tu chvilku na ryč :o)
suc ze mě profipol´kladač dlažby nikdy nebude ,ale učel splněn a konečně se dostanu k přívodu vody na zahradě :D

Lenka

Tak jak tu čtu, ze zábavy se nic nekonalo a zůstala jen ta práce. Klasika!!!! Tak ať dlažba dlouho vydrží, můj chodníček to dlouho nevydržel a to jsem se tak snažila:-)

Linda Martinovská

no v sedmý večer sem skočila do bazenu...ovšem nedobrovolně... malej tam naházel kamínky a tak je šla lovit,i když musím přiznat ,že to bylo příjemné osvěžení

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo