3

smutné a veselé



předvánoční čas u mě  je spojený  i se smrtí.
I letos nás "ta s kosou" neobešla  , ale zamířila si skrz naší rodinu.
A tak místo dvou svíček ,  budem od včera  , zapalovat tři .
Teda aspon já .

V nadpisu stojí i veselé , sice to není až tak veselé , ale  spíš mám " radost " 
tak snad se tím to " veselé " dá pojmenovat.
Včera odpoledne mi přišel e-mail z nadačního fondu J&T ,
kde mi oznamují , že naší žádost o fiinanční podporu na pořízení rehabilitačního kočárku , schvalují.
Teď už nezbývá než jen počkat , až kočárek přivezou do Čech a firma Otto Bock ,  nám ho přiveze domu.
Do vánoc to asi nebude a do Nového roku taky ne.
Ale nám to nevadí , čekali  jsme skoro přes pul roku , takže těch pár dní navíc nás už netrápí.
 No a já zese miznu cukrovat ( jo jo cukroví se samo neupeče )






3 komentářů:

Amelie

jůů, Ty jsi šikovná.

Marie

Klobouk dolu,já upekla jen dva druhy.Letos mě to nějak nebere.S kočárkem držím palce,ať je to co nejdřív.

Amelie

Nádherné výtvory a za balíček předem děkuju. Pošli mi č. účtu! Dík.

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo