4

bezmoc a bezmoc a vztek

aneb když neumíte řvát DISKRIMINACEEEEE  a dělat z děcka vetšího debila než je máte smolíka.


Dneska dávám za pravdu oné sociální pracovnici ,která mi řekla dělejte z dítetě vetšího debila než je a dostanete všechno.
Měla pravdu , lidi žádejte si o všechno možný,plačte jak se máte špatně udělejte ze sebe sociální případ a hlavně křičtě diskriminace a fakt dostanete všechno.
Já tohle neumím a proto mám díru v kaspe a houno.
A proto jsme zatím bez kočárku.
Naše neuro prostě poukazy nevypisuje . . . máme tu přece rehábko.
A na rehábku to zatím vypsat nemuže , protože vlastně neví co nám je a není.
Ano dá se to sehnat z vypisu karet , ale neuro má až do srpna dovolenou(začíná jí zítra , ale dneska  už vypis a ani žádanku do Motola,kvůli potvrzení diagnozy psát nebude) takže suma sumárum jsme bez kočáru.
Reha ještě uzkusí vypsat vše co máme u genetiky a dětské mudr. a když se povede tak kočárek možná bude.
Budem obíhat celý týden mudr , aby  nám udělali vypisy(s malíkem na ruce) a snad se povede na komisy kočárek vydyndat.
Do Motola sem volala sama , nejbližší možný termín je v listopadu.
Takže dalších 5 měsícu čekání.
Z tohohe by se jeden s prominutím posral.
Ted si fakt přijdu , jako by Ondřejovi nic nebylo a já si všechno vymyslela.
Zapík (kočárek co ted máme) vydrží max ještě měsíc a pak hurá na moje záda.
I do toho Motola potáhnu kluka vlakem a autobusem na zádech,ale což  . . . . . .
neudělám vubec nic .
Sen a nutnost kočárku se odkládá do nekonečna.
Mám sto chutí zařvat na doktory , at si to všechno strčí do zadku a už nikdy nikam k mudr nejít.
Mám chut odhlásit Ondru ze speciální školky nechat ho doma a příští zápis ho šoupnout do normální , zatajit plenky  a jeho stavy a prostě žít ,  jako bych měla doma normální zdravý dítě.
Mě se líbí jak všichni mudři chápou , že kočárek potřebujem i ta naše neuro , ale vypsat ho nemuže , protože to nedělá.
Tak ted nevím jestli se mám chcechtat a nebo plakat.
To že žijem v kocourkově to už sem zvykla,ale že žijem  i v Absurdistánu
to nějak překousnout nedokážu.
Mám sto chutí rozškubat všechny zprávy a fakt už nikdy nejít k lekařum.
Chřipku si vylečím doma sama,srajdu taky , na alergie jsou prášky bez předpisu , vlastně ty bez předpisu (léky) jsou už dneska na vše.
K čemu vlastně doktory potřebujem?
Asi už fakt jen na to, aby si někdo mýho kluka přehazoval jako horkej brambor.
Ne díky brambory si vyfoukám už asi taky sama.
Kočárek sem chtěla , pořád chci uplně zrušit,ale manža se toho ujmul sám a volal tam a domluvil se co a jak dál.Já bych to fakt uplně zrušila , stačí nervy co mám s malým , nepotřebuju aby mě ještě nervovali nějaký mudr co NEPÍŠOU kus "cancu" , kterej vlastně psát maj.
Kurňa drát co to zase je . . . . . . . . . . .tohle mě fakt hlava nepobírá.
Myslela jsem ,že díky dignozám by sme mohli kočárek mít fakt už aspon na konec leta  a prostě si užít ten luxus mobility.No nic budem i nadále dřepět doma na zadnici a krnět.Manža s holkama bude cestovat a my s Ondrou holt budem doma.
Kdybch měla tech podělanejch 30 000 vykašlala bych se na mudry a koupila ho sama , jenže nemám.
Sem ráda když vyjdem s vejplatou.Takže si dál po nocích budu nechat zdát sen o tom ,jak beru Ondru do lesa na boruvky a nebo k rybníku a krmíme kačeny.
A budu v realu doufat , že nebudem muset kvůli nějakým vyšetřením jinam než kilometr dva od baráku . . . . . 
p.s. tohle vlastně není vubec o úředním šimlovi,ale o blbosti jedince.
dodatek :
kurva já chco taky dovolenou ,  měsíc bez toho abych musela vlastní dítě tahat na zádech , já chci taky dovolenou , abych nemusela mesíc cvičit s klukem a hledat aleternativy a náhražky na pomucky a věci co on potřebuje.A chci měsíc bez lekařu , nechci nikam jezdit a prostě si jen užívat.
Jenže mě nikdo ten měsíc nedá , ale já si nevybrala , že budu mít takové dítě jaké mám.
Jsou věci  , které si vybrat mužete a jsou věci které neovlivníte . . . . . a pak jsou věci  , které ovlivňují jiní jejich vlastní nechutí.
A pak jsou veci  , které si mužete jako já napsat někam na "papír" , aby ste se nezbláznili a nešli třeba jen tak střílet do lidí.
I když to je taky jedna možnost ,prostě se jednoduše a zcela umyslně zbláznit :o)
jo a  p.p.s   rehabilitační se divila,že prej kočárek máme ne . . . .  ano máme qinny zapp co jsem koupila za svoje a protože byl potřeba , jenže už nám je jen tak tak , když malej v něm spí  - hlavu má nalatčenou na kovovým rámu.A nohy zkroucené , že to byla naše alternativa , aby sme byli mobilní  nějak mudři pozapomněli.
No rehabilitační se divila  , proč prej nemáme už reha kočár dávno.Ona totiž volala na neuro  , jestli jí poskytnou aspon nějaký vypis ted  , než budou dovolenkovat a tak jí řekli že kočárek máme
 ha ha
tohle byl vlastně nejlepší vtip za celý dnešní den.
Jo a každýmu co si myslí: "bud ráda že sedíš doma na piheli a platí tě za to stát " mám sto chutí ukroutit palici nacpat mu jí do zadnice  a říct: "než sedět doma za 7600 rači bych šla makat za 15000 a mezi lidi."

4 komentářů:

Linda Martinovská

už sem se rozhodla,když nebude zbytí zafinancuju to sama pomocí nějaký pujčky.Je mi jedno že přeplatím třeba 20000,protože žebrat fakt neumím.A spoléhat se na lidi ,který něco nedělaj protože sou pohodlný - na to taky už nemám sílu.Moje síla tu je pro děti a rodinu a řešený starostí kolem toho a ne pro lidi si myslí,že jsou něco víc......

Amelie

To je hrůza, ale přesně tak to v našem státě vypadá. Jen to tak neumím napsat. Zkus napsat alespon na 2-3 nadace a přesně popsat sitauci plus fotky dítěte...žádost o dar na kočárek - Výbor Dobré vůle ap. Určitě neřeknou ne. Držím palce. My bysme se bez kočáru nehli! Díky Bohu za něj.

Boris

já bych i zašel na ředitelství té nemocnice kde vám nechtěly dát ten výpis z neurolky, je úplně jedno že mají poslední den otevřeno před dovolenou, pořád to je jejich pracovní den a ne že se jim nechce makat jen. Hlavně že dostaly přidáno šmejdi. Bohužel opravdu v dnešní době člověk musí si vše vykřičet a vyhádat.
Nicméně vám držím palce aby to ještě tet vyšlona nemusely čekat až do listopadu nebo jak dlouho.

MirekČ

Souhlasím s Borisem, o svá práva se musíme rvát, a to téměř doslova. Zkus si třeba sednout do čekárny nebo na sekretariát i s dítětem a nehnout se, ať tě tam třeba zamknou nebo nechají vyvést policií. Natočit video a poslat do televize NOVA, atd., atd., Nebýt servilní, ale naopak asertivní. Mnohdy poslat na jednání místo ženy CHLAPA!

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo