6

jak mě popadla touha


jít prostě jen tak  " ven " . Do kina  , na skleničku . . . 
jen tak se na dvě  , tři hodinky  " osvobodit "  od  "malíkovského světa " a prostě se jít večer bavit.
Jenže jak to udělat?
Nejednoduší řešení je počkat , až touha odezní.
Sama to se mi nechce a s manželem to nejde , jeden z nás prostě vždy musí hlídat doma ten " malíkovký " svět .
Přesto mě popadli botky toulavé . . . 
Kamarádky došli , jsou prázdniny - doba dovolených a tak není s kým a ani moc kam .
Neva , třeba zítra už botky zase budou vyset na věšáku a ozvou se až za rok :o)

6 komentářů:

Lenka

Taktéž mám někdy takové choutky, ale naštěstí netrvají dlouho, protože jsou v podstatě neřešitelné. No jo.....

Amelie

Když napíšeš, zajedu některý večer do BN..večeře by bodla a volný večer taky!

Linda Martinovská

oki někdy se domluvíme napevno a vyrazíme :o) beru tě "za slovo " jop:D

Amelie

Ber mě za slovo, já se jinak nikam taky nedokopu. :-P Na Tisperionu mi několik dní nejdou dávat komentáře, nevím proč.

Linda Martinovská

Zkus to ted,mělo by to jít (na Tispáči).Já jak sem předělávala dizááájn tak sem tam asi nedala řádny html na přidán příspěvku.Zkoušela jsem to,opravila a mě to ted jde .o)
Tak jestli už to jde i ostatním:)

Amelie

Už to jde. :-)

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo