4

když tělo řekne dost


tak jsem včera skončila v nemocnici.
Prostě tělo řeklo dost a rozhodlo se nespolupracovat.
Přijela mi rychlá , policie ( jeden pán ) a sociální pracovnice.
Jednoduše sem ráno vstala ,chystala se na obývák ( uklidit ).
Manžílek byl v práci , tak jsem uklidila jeho koutek (už v uterý) a ve středu jsem se chystala na zbytek obýváku.
Člověk míní osud mění.
A tak kolem desátý ráno moje tělo řeklo dost.
Řeklo dost ,  právě když sem vybírala poštu.
Opět se mi vrátil " záchvat " ,kdy sem nemohla mluvit a koktala sem , kdy pro mě bylo 5 cm nad zemí moc a měla sem závratě.
Takže sanitka rychlá , sociálka než dorazí manža a policista co se přimotal .o)
Sousedé a kolemjdoucí měli z toho třetí světovou a já měla trauma ,
protože mi došlo , jak těžky  " to je "  když je manža v práci a se mnou se něco stane.
Kdo by se staral o malíka a holky....
no plakala sem hodně a večer sem uprosila mudry , abych mohla domu.
Dneska už je líp a zvládla sem i malíkovo koutek.
Ruce opíchané , ale funkční . Doma nic moc uklizeno protože mě TO chytilo ve fázy  " všechno na jednu hromadu  ". . . . . .
Naštěstí paní pracovnice byly užasné , dětičky nechali  " rodinnému " příteli  , který dorazil rychlostí blesku  a pohlídal , než dorazil manža z práce.
Dokonce se nepodivovali ani tím bordýlkem , co jsem nestihla douklidit.
Zítra se vrhnu na ty skříně a doufám , že moje tělo si zase neřekne : " tak a dost "
pro trochu veselejší náladu aspoň jeden malý obrázek sluníčka a podzimu:

4 komentářů:

Amelie

nech skříně skříněma a odpočívej!! Já jsem taky ráda, že chodím, s bídou uvařím a ostatní stojí. Drž se, myslím na Tebe.

Linda Martinovská

neboj pomalu ale jistě než rychl zběsile a na huby :D.Takže žádný přepínání maminka si odvezla děti k sobě krom malíka ,tak tu je docela klid:o)

Unknown

Hm, tak to je situace...Hlavně, že to dopadlo dobře, všichni kolem zafungovali jak mají...A jak píše Amelie, skříně neutečou

Lenka

Hm, to jsou ale situace! Nejhorší na tom je, že nás to vždy porazí, když to nejmíň čekáme a obvykle si rozkramujeme celý byt. Přeji moc a moc síly, energie a hlavně to zdraví.

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo