2

jak sem našla starý fotky ze "starýho" života

Tím starým životem myslím,život před narozením malíka.
Našla jsem fotky z lesa a z akcí kam jsme jezdili .
Bože to byli časy . Aspon vzpomínkově a " pietně " si je tu připomenu tak , žepár foteček sem vyberu.
Takže fotogalerie života před životem začíná:
tyhle první dvě fotky jsou naprosto náhodní lidé na jedné akci,která se konala v roce 2006
prvn fotka byl uplně náhodný mometek,kde sem i nechtě zachytila něco naprosto užasného,přijde mi to děsně jemné a dojemné
druhá fotečka je holčička ,která sledovala představení Kašpárkova světa

další fotky už se většinou budou týkat mojí rodiny a mě a toho co ráda fotím:


tady je naše Patrička s Terezkou(tyhle fotečky fotil náš kamarád Krška)

 a ted opravdu jen a jen moje věci:





Patričky práce z keramiky:
a náš táta ala dal bych si zabijačkovou:
až teprve ted mi dochází kam všude jsme se dřív podívali a kde jsme byli,co jsme dělali a kam se ted prostě nedostanem.
Kolik akci a kolik věcí si ted "odříkáme" a kolik přátel zmizelo kdesi v čase.
Ani už nemám náladu ty fotky prohlížet.
Prostě špatná doba a špatný čas a špatné místo.
Ale tak časem doufám,že se tohle "vrátí" a zase budem moc jezdit pod stan a za přáteli třeba i 600km daleko:o)

2 komentářů:

Linda Martinovská

nakonec se přece jen usmívám a prohlížím,zjistila sem totiž ,že na to prohlížení nesmím byt sama to pak na mě padá nostalgie,ale s mužem se tu smějem nad fotkama jako dva trhlíci.prostě na některý zvpomínky je potřeba dvou, aby byli veselé :o)

Amelie

Moc hezké obrázky.

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo