0

proč jsem si vybrala

tenhle motiv na blogu?
Tak už několik lidí se mě zeptalo ,  proč tohle a jestli nemám depky.
Ne nemám a hodně se mi líbil motiv toho deníčku(nebo knížky) a dojala mě ta holčička s lebkama v košíku a kočička s křídlama.Jsem ulítlá na anime a kreslíky všeobecně . . . . 
Líbí se mi třeba moc moc pohádka Koralína a tenhle motiv mě prostě celkově zaujal.
A taky je v tom kousek "tajmena" , vzdoru  a  třeba to , že dělám něco sama za sebe a mužu prostě "vypnout", jako v tom smyslu - noc,deníček,tajné spisování a bloček jen pro mě . . . . 
přijdu si jak tajemná náctka  , co tajně píše do deníčku  pod peřinou s baterkou :o)



tenhle název blogu?
1) Převážně neškodná jsou jediná dvě slova co zůstala ve Stopařově průvodci po galaxii,po zničení Země
2)jsem převážně neškodá osubka . . . . důležité a hlavní slovo je v tomto případě  převážně  . . . . . . . . . . .
3) " Nepropadejte panice " je taky užasný název , ale už malinko otřepaný

0 komentářů:

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo