2

proč mám doma chlapa?

Dnešní super zážitek :
V noci buřina jako prase a naše popínavé ruže to odnesly.
Takže musím rozebrat konstrukci a navazovat je znova.
Potřebuju vrtačku.
Vrtačka nikde.
Oki  - ptám se mužskýho , kde je zlato aku ?
Skoval sem jí , minule si s ní vrtala u holek v pokoji tu skřín , přinuesu jí ,ale ne že jí zase nekde necháš . . . . . 
Sakra . . . proč doprkýnka tu skřín nespravil sám? Pak by měl tu podělanou vrtačku na místě . . . 
Naštvaná a opíchaná ružema (mám růže bestie jak se zapíchne trn , pustí se špička a zustane v ráně) , ještě poslouchám vyčítavý hlas mužskýho , že sem neuklidila vrtačku....
No nedivte se mi , že mám chut tu hnusnou vrtačku zahodit a chlapa nafackovat.
Tak se sama sebe ptám :proč mám doma chlapa?
Na jeho obranu musím říct , že mi hodně pomáhá jak s domácíma pracema tak s dětma.
Je to užasnej chlap ,jen někdy bych uvítala spíš "mužské" opravy doma , než vyčitky , že to dělám já :o)


2 komentářů:

Boris

holka šikovná, moc pěkně upravené.

Linda Martinovská

jj to je na příště až dorazíš zase :)

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo