1

přišlo jaro

a já ne a ne odhodlat  se fotit a nebo něco víc dělat,asi ve mě přetrvává furt strach z toho jestli se zase nebudem muset stěhovat a tak.
Nechci si dělat citový vztah k něčemu jako je dum ,zahrada,protože pořád ve mě přetrvává pocit marnosti a ublížení,že o svuj domov, už jsme jednou přišli.
No i přesto se dokopávám k práci na zahradě:

 pro srovnání na podzim,když jsme se přistěhovali:
zadní záhon ještě tvořím,budou tam asi rajčátka a papriky:
 dělám kout u kohoutku s hadicí:
 nekecám pokládám ty zatravňováky....... taky je vidět,že to není profi :o)
 dělám skalku
 sázím jahody

meruňka co jsem jí na podzim dala drsnej sestřih normálně krásně obrašila jupí:



zvládla jsem i  velikonoce:


 děti nazdobili vrbu před barákem

 obarvili jsme vajíčka
 napekli






1 komentářů:

Amelie

Jsi šikovná, my jsme letos na velikonoce nepekli. Při stěhování nebyl čas. Taky mám strach, abych se nemusela stěhovat znovu, byla to hrůza:-P Tvé zahradničení se mi líbí.

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo