0

Some People Have Real Problems



Když vzhlédnu ze svého polštáře
Sním, že jsi tu semnou
Přesto, že si daleko
Vím, že vždy budeš blízko mě

Jo, jdu spát
A představuji si, že jsi tu se mnou
Jdu spát
A předstatuji si, že jsi tu se mnou

Dívam se kolem sebe
A cítím jako bys byl blízko mě
Každá slza, která skane z mého oka
Oživuje vzpomínky na tebe

Jdu spát
A představuji si, že jsi tu se mnou
Jdu spát
A předstatuji si, že jsi tu se mnou

Spletla jsem se, budu plakat
Budu tě milovat dokud nezemřu
Byl jsi všechno, jsi jediný, nikdo jiný
Byl jsi mi souzený

Když znovu příjde ráno
Jsem osamnělá co si mě opustil
Každý den se vleče

Jdu spát
A představuji si, že jsi tu se mnou
Jdu spát
A předstatuji si, že jsi tu se mnou
Text přidala Krysteena

0 komentářů:

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo