1

Im In Here



Jsem tady, vidí mě někdo?
Může mi někdo pomoci?

Jsem tady, vězeň minulosti
Může mi někdo pomoci?

Copak neslyšíš mé volání?
Jdeš zamnou?
Čekám
Až mě přijdeš zachránit
Potřebuji abys mě podržel
Já nemohu, všechny smutky
Žijí uvnitř mě

Jsem tady, snažím se ti něco říct
Můžeš mi pomoci?

Jsem tady, volám, ale ty mě nemůžeš slyšet
Může mi někdo pomoci?

Copak neslyšíš mé volání?
Jdeš zamnou?
Čekám
Až mě přijdeš zachránit
Potřebuji abys mě podržel
Já nemohu, všechny smutky
Žijí uvnitř mě

Pláču, jsem zlomená
Mám strach že to všechno
zůstane uvnitř zdí
Řekni, že mám naději
Poslouchá mě někdo?

Copak neslyšíš mé volání?
Jdeš zamnou?
Čekám
Až mě přijdeš zachránit
Potřebuji abys mě podržel
Já nemohu, všechny smutky
Žijí uvnitř mě

Copak neslyšíš mé volání?
Jdeš zamnou?
Čekám
Až mě přijdeš zachránit
Potřebuji abys mě podržel
Já nemohu, všechny smutky
Žijí uvnitř mě

Jsem tady, vidí mě někdo?
Může mi někdo pomoci?
Text přidala Krysteena

1 komentářů:

Amelie

úplně mě z toho mrazí...asi se v tom trošku vidím. Moc hezké.

Okomentovat

Siguiente Anterior Inicio
TOPlist

čítadlo